Odpady a moderní společnost

Kolik vyprodukujeme v současnosti odpadů? Skončí všechny na skládce nebo se dají dále využít k výrobě nových výrobků, a nebo i elektřiny a tepla? Proč nám vadí spalovny, když ve vyspělých státech se staly samozřejmostí? Vysvětlíme, jak probíhá spalování, zplyňování a pyrolýza odpadních materiálů. Ukážeme si také, proč je ukládání odpadů na skládku nejhorší možnou variantou a kolik z nich můžeme získat elektrické nebo tepelné energie.

Bližší informace se dozvíte po přihlášení
Přihlásit se
Souhlas s používáním cookies

Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve vašem počítači a pomáhají nám k lepší uživatelské zkušenosti na našich stránkách. Cookies používáme k personalizaci obsahu stránek a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a k analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookie, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme vaše svolení. Budeme vděční, když nám ho poskytnete a pomůžete nám tak naše stránky a služby zlepšovat. Svůj souhlas s používáním cookies na našem webu můžete samozřejmě kdykoliv změnit nebo odvolat.

Jednotlivé souhlasy
Nezbytné cookies

Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit webové stránky použitelnými tím, že umožňují základní funkce, jako je navigace na stránce a přístup k zabezpečeným oblastem webové stránky. Bez těchto souborů cookie nemůže web správně fungovat.

Statistické cookies

Statistické cookies pomáhají provozovateli stránek pochopit, jak návštěvníci stránek stránku používají, aby mohl stránky optimalizovat a nabídnout jim lepší zkušenost. Veškerá data se sbírají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.

Marketingové cookies

Marketingové cookies shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd.