JAK ZAŘADIT TECHNIKU DO VÝUKY – Fenomén 3D tisk
3D tisk je proces, při kterém se z digitální předlohy (3D modelu) vytváří fyzický model. Je to proces aditivní, to…
Vzdělávání pedagogů
Školy
JAK ZAŘADIT TECHNIKU DO VÝUKY – Komunikace 21. století
Za vším hledej světlo! Světlo je nejvýznamnějším nosiče informace. O svém okolí se dozvídáme z 90 % právě zrakem. Ale…
Vzdělávání pedagogů
Školy
Festival Art & Science
Dělat vědu je umění. A umění je někdy pěkná věda! Akce proběhne 8. září 2022 v 9 – 13 hod. pro střední školy.…
Veřejné akce
Školy
Škola o programování a algoritmech (ŠOPA)
Rádi bychom vás a vaše studenty pozvali na čtvrtý ročník Školy o programování a algoritmech (ŠOPA), který se koná 16. 9…
Workshop
Školy
JAK ZAŘADIT TECHNIKU DO VÝUKY – Energetika budoucnosti
Energetika je žhavé téma současnosti. Nejen že zdroje pro získávání elektřiny a tepla zdražují a jsou stále…
Vzdělávání pedagogů
Školy
JAK VÉST TECHNICKÝ KROUŽEK – Kybernetika
Metodický kurz pro vedoucí technických kroužků nebo pro ty, kteří by to chtěli zkusit. jak děti zaujmout a nadchnout…
Vzdělávání pedagogů
Školy
JAK ZAŘADIT TECHNIKU DO VÝUKY – Příběhy domů
Stavebnictví je obor starý jak lidstvo samo. Postupem doby se měnil účel staveb, vyvíjely se materiály, techniky a…
Vzdělávání pedagogů
Školy
Pohodlíčko, to je ono
Kdo z nás by se nechtěl čas od času jenom válet? Práce, škola i zábava stojí kupu energie, tak proč vlastně ne? Nejspíš…
Přednáška
Školy
The Boring Company – budoucnost podzemního stavitelství?
Dokáže Elon Musk po úspěších v oblasti elektromobility a cestách do vesmíru změnit také podzemní stavitelství? Bude v…
Přednáška
Školy
Štíhlý nemusíš být jenom ty
Štíhlá může být i výroba! V týmech budeme stavět dřevěné traktory a postupně budeme naši „výrobu“ zdokonalovat, aby…
Workshop
Školy
I brownfieldy mají svou budoucnost
Staré, opuštěné, nevyužívané a často zarostlé plochy bývalých továren, kravínů, starých domů, lákají nejen dětskou…
Přednáška
Školy
NE (ODPAD)
Žijeme v průmyslové aglomeraci. Odpady vznikající z průmyslových podniků v Moravskoslezském kraji není možné jen…
Přednáška
Školy
Kryptoměny – peníze nebo gambling?
Bitcoin a další kryptoměny jsou nové fenomény, které přináší digitální ekonomika. Jejich používání je zatím minimální,…
Přednáška
Školy
Jak fungují GPSky?
GPSku používá ve svém běžném životě již téměř každý z nás. Cílem přednášky je představit základní principy určování…
Přednáška
Školy
Experiment v bezpečnostním inženýrství
Vysvětlíme vám, proč bezpečnostní inženýři musí znát fyziku a chemii a jak používají ve své práci experiment. Na…
Přednáška
Školy
Souhlas s používáním cookies

Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve vašem počítači a pomáhají nám k lepší uživatelské zkušenosti na našich stránkách. Cookies používáme k personalizaci obsahu stránek a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a k analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookie, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme vaše svolení. Budeme vděční, když nám ho poskytnete a pomůžete nám tak naše stránky a služby zlepšovat. Svůj souhlas s používáním cookies na našem webu můžete samozřejmě kdykoliv změnit nebo odvolat.

Jednotlivé souhlasy
Nezbytné cookies

Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit webové stránky použitelnými tím, že umožňují základní funkce, jako je navigace na stránce a přístup k zabezpečeným oblastem webové stránky. Bez těchto souborů cookie nemůže web správně fungovat.

Statistické cookies

Statistické cookies pomáhají provozovateli stránek pochopit, jak návštěvníci stránek stránku používají, aby mohl stránky optimalizovat a nabídnout jim lepší zkušenost. Veškerá data se sbírají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.

Marketingové cookies

Marketingové cookies shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd.