Hakalová Jana

Ing. Jana Hakalová, Ph.D., působí na Ekonomické fakultě VŠB – Technické univerzitě Ostrava. Daňovou evidencí, účetnictvím, auditingem a výkaznictvím podnikatelských subjektů se zabývá již od vysokoškolských let nejen teoreticky, ale i prakticky jako lektorka a účetní poradce v různých vzdělávacích agenturách a obchodních společnostech. Je autorkou a spoluautorkou celé řady odborných knih, vysokoškolských skript, odborných článků a příspěvků, výsledky svého výzkumu prezentuje na tuzemských i mezinárodních konferencích a seminářích. Zároveň má dlouholetou praxi jako znalec v oboru Ekonomika, odvětví účetní evidence a dále jako OSVČ  v rámci vedení daňové evidence a účetnictví podnikatelským subjektům.

Souhlas s používáním cookies

Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve vašem počítači a pomáhají nám k lepší uživatelské zkušenosti na našich stránkách. Cookies používáme k personalizaci obsahu stránek a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a k analýze návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookie, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Pro všechny ostatní typy souborů cookie potřebujeme vaše svolení. Budeme vděční, když nám ho poskytnete a pomůžete nám tak naše stránky a služby zlepšovat. Svůj souhlas s používáním cookies na našem webu můžete samozřejmě kdykoliv změnit nebo odvolat.

Jednotlivé souhlasy
Nezbytné cookies

Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit webové stránky použitelnými tím, že umožňují základní funkce, jako je navigace na stránce a přístup k zabezpečeným oblastem webové stránky. Bez těchto souborů cookie nemůže web správně fungovat.

Statistické cookies

Statistické cookies pomáhají provozovateli stránek pochopit, jak návštěvníci stránek stránku používají, aby mohl stránky optimalizovat a nabídnout jim lepší zkušenost. Veškerá data se sbírají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.

Marketingové cookies

Marketingové cookies shromažďují osobní údaje o uživateli z marketingového hlediska. Např. shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy zájmům zákazníka, propojení se sociální sítí atd.